Contact

Antares Romania

Antares Romania, lider in productia si comercializarea de scaune, face parte din grupul Antares International, cu filiale in Ungaria, Bulgaria, Cehia, Slovacia. Filiala din Romania si-a inceput activitatea in 1998, comercializand mobilierul produs in cadrul grupului. De-a lungul timpului, productia interna a crescut exponential, ajungand astazi unul dintre liderii in domeniu.

Provocare

Cerintele Antares Romania au fost legate de nevoia dezvoltarii afacerii, prin intermediul unei solutii care sa asigure:

  • urmarirea bugetelor si a previziunilor;
  • monitorizarea obiectivelor de vanzari;
  • buna gestionare a spatiilor de vanzare.

Solutii

Platforma implementata la Antares se bazeaza pe solutia ERP WizPro, careia i s-au adaugat solutia de Business Intelligence Panorama si aplicatia de management a depozitelor WarehouseExpert, ce ofera un instrument unitar si complet pentru managementul afacerii.

Beneficii

Un plus de performanta adus de WizPro companiei Antares este faptul ca, odata preluata comanda de la client, sistemul afiseaza instantaneu data livrarii produselor, indiferent daca acestea se afla sau nu pe stoc. Odata introdusa comanda in sistem, se calculeaza automat si necesarul de aprovizionare. Printr-o unica introducere a datelor, WizPro optimizeaza procesele de lucru cu clientii, administreaza si prognozeaza comenzile catre furnizori.

Prin intermediul WarehouseExpert se urmareste si se administreaza fiecare unitate din stoc, de la primirea in depozit, inventariere, management al reaprovizionarii, ridicare si impachetare, incarcare si livrare. Dupa implementarea WarehouseExpert, Antares poate afla instantaneu locatia exacta a oricarui produs, iar procesul de livrare este eficientizat.

Solutia BI Panorama ofera simplitate si flexibilitate in analiza si raportare. Ca filiala a unei companii multinationale, pentru Antares Romania, rapoartele de performanta sunt usor de extras din Panorama, utilizand informatiile preluate din Warehouse Expert si WizPro. Termenul de livrare este mult mai usor de respectat, iar costurile de transport si depozitare sunt mult mai usor de urmarit.

Marturie

Un motiv pentru care am ales produsele Wizrom a fost faptul ca ne-au oferit o solutie completa, integrand, pe o platforma unica, toate activitatile noastre specifice.

Balint Ede

Director Operational

Contacteaza-ne

Aveti intrebari despre solutiile noastre software?

Va rugam contactati unul dintre reprezentantii nostri: +4 021 318 0100