Contact

Power Electric

Power Electric, prin marca sa inregistrata Can&Power, este prezenta pe piata romaneasca inca din 1994. Compania se adreseaza pietei specializate de iluminat, oferind solutii profesionale pentru iluminatul de birou, iluminatul industrial, iluminatul stradal, iluminatul comercial, iluminatul sportiv si stalpi de iluminat.

Portofoliul de produse Can&Power se imparte in 4 mari grupe: corpuri de iluminat; surse de iluminat (lampi) si aparataj; sisteme si componente pentru instalatii electrice de joasa tensiune; stalpi de iluminat. Pe langa aceste mari grupe, compania noastra mai furnizeaza si solutii de cabluri de incalzire si degivrare Razchem Tzco Thermal.

In anul 2009, compania Power Electric a realizat o cifra de afaceri de 11.815.588 RON (2.788.471 EUR), numarul mediu de angajati fiind de 22.De asemenea, de la 1 ianuarie 2010, compania este membra FEGIME Romania (Federatia Europeana a Distribuitorilor Independenti de Materiale Electrice), al treilea grup de achizitii din Europa care reprezinta peste 180 de distribuitori cu o cota de piata de 9%.

Provocare

Confruntata cu nevoia de a-si coordona mai eficient activitatea si de a moderniza sistemele informatice de gestiune, compania Power Electric a ales Wizrom pentru a implementa aplicatia ERP WizPro.

Solutii

Avand in vedere profilul companiei – care implica lucrul cu multe repere ce alcatuiesc produsele finite si care la randul lor pot fi solicitate de catre clienti in mai multe configuratii personalizate, solutia WizPro de gestiune a resurselor companiei reprezinta alegerea normala pentru Power Electric.

WizPro a fost considerata singura solutie care poate oferi un portal Market Gate pentru partenerii Power Electric, prin care acestia vor putea avea acces direct la doua module, unul care le va oferi informatii financiar-contabile si unul care le va da acces la informatii despre stoc in timp real si prin care vor putea lansa comenzi electronice.

In plus, solutia WizPro este integrata cu aplicatia de Business Intelligence Panorama, pentru un management predictiv.

Beneficii

Power Electric beneficiaza acum de un instrument performant de analiza manageriala, cu informatii actualizate in timp real, folosind inclusiv grafice tridimensionale pentru afisarea datelor. WizPro asigura, de asemenea, operarea independenta de catre fiecare departament si utilizator cu ajutorul conexiunilor automate si al controlului global.

Solutia implementata de Wizrom a adus Power Electric beneficii legate de:

  • obtinerea unei viziuni de ansamblu, in timp real, asupra business-ului;
  • existenta unei platforme tehnologice ce permite dezvoltari sau adaugarea de noi module cu costuri minime, pe masura dezvoltarii activitatii;
  • obtinerea de rapoarte complexe, personalizabile in functie de cerintele fiecarui departament si fiecarei companii, dar si de rapoarte centralizate la nivelul grupului;
  • integrarea tuturor instrumentelor necesare unui management modern al afacerii, nemaifiind necesara utilizarea altor sisteme sau duplicarea introducerii datelor;
  • integrarea, pe o platforma unica, a tuturor activitatilor specifice ale companiei.

Marturie

Ma consider un client fidel al Wizrom, dat fiind faptul ca lucram impreuna de 12 ani, timp in care am folosit mai multe dintre aplicatiile Wizrom.

Mi-e greu sa vorbesc despre functionalitati WizPro pe care le folosesc zi de zi sau care ma incanta, e mai usor sa fac acest lucru cu un client potential al Wizrom sau cu un partener de afaceri.

Totusi, ce-mi place la aceasta solutie? Descopar functionalitati noi in aplicatie, pot adauga rapoarte si functionalitati noi, pe care le simt necesare intr-un anumit moment.

Cat de mult ne ajuta WizPro ERP? Pe scurt, iata povestea noastra de succes: in primul an dupa implementarea WizPro cifra de afaceri a companiei a crescut, desi in Romania a inceput recesiunea. Cat de mult a crescut? Substantial, si partial cresterea s-a datorat si noului sistem, care ne-a permis analize de vanzari in timp real, viteza de operare si interogare, implementarea unui sistem de politici comerciale complex, esential pentru noi. Putem considera acest fapt un succes comun, atins cu eforturi si depasind momente tensionate - o experienta utila si o colaborare placuta pentru noi, primind o viziune din afara asupra business-ului, si idei bazate pe experientele lor din implementarile anterioare.

Florin Niculae

General Manager

Contacteaza-ne

Aveti intrebari despre solutiile noastre software?

Va rugam contactati unul dintre reprezentantii nostri: +4 021 318 0100