wizone for all RO
wizone 01

Soft Resurse Umane

Program de management resurse umane:

WizOne HR – HR Management

Companiile de succes au nevoie de o solutie informatica puternica pentru gestionarea activitatilor de HR si inregistrarea pontajului.

WizOne HR este creat si actualizat special pentru cerintele domeniului resurse umane din Romania. Zilnic, platforma noastra de HR administreaza peste 50.000 de angajati din mediul privat. Modulele WizOne HR acopera toate aspectele privind relatia angajat – angajator, oferind o imagine de ansamblu asupra resurselor umane din companie.

WizOne este disponibil fie in cloud, fie cu instalare on-premise.

De ce sa alegeti aplicatia WizOne HR?

Platforma computerizata electronic
WizOne HR va ofera un instrument de business complet pentru planificarea si administrarea resurselor umane. Aceasta suita software include module dedicate managementului capabile sa genereze scenarii de tip „what if” pentru a planifica bugetul de resurse umane si dezvoltarea organigramei companiei.

Conformare cu GDPR
Companiile care utilizeaza WizOne HR vor avea un ajutor in respectarea cerintelor de conformare impuse de GDPR. Echipa Wizrom Software a implementat in aceasta aplicatie cele mai bune practici pentru a proteja datele personale ale angajatilor, inclusiv:
• Un sistem securizat de autentificare a utilizatorilor;
• Monitorizarea accesarii si modificarii datelor cu caracter personal.

1 Step 1
Pentru a răspunde solicitării, avem nevoie de acordul dvs. pentru prelucrarea datelor introduse în formular:
reCaptcha v3
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

6 motive pentru a alege un software HR performant:

SOFT PONTAJ SI MANAGEMENT TIMP

WiZone HR permite inregistrarea in sistem a datelor de pontaj in multiple formate, customizabile in functie de specificul companiei

EVALUAREA PERFORMANTELOR

WizOne HR este o solutie ce include toate functionalitatile necesare definirii procesului de evaluare, a chestionarelor si fluxurilor aferente, permitand urmarirea istoricului acestuia si a evolutiei in timp

MANAGEMENTUL CURSURILOR

Programul ofera posibilitatea gestionarii training-urilor asociate fiecarei functii din organigrama, incluzand toate informatiile conexe (competente asociate, posturi targetate, bugete, durata, etc.)

SELF SERVICE

Aplicatia WizOne HR este o solutie ce asigura accesul la informatie al tuturor angajatilor si faciliteaza transferul de date on-line intre angajati, management si departamentul de resurse umane; softul acopera fluxuri de solicitare si aprobare pentru concedii de odihna si alte tipuri de absente, eliberari de adeverinte, participarea la cursuri

RECRUTARE

Platforma HR furnizeaza un instrument complet de administrare a proceselor de recrutare, pornind de la definirea unor proiecte de recrutare, inregistrarea cerintelor posturilor si a candidatilor, incluzand si setarea fluxurilor aferente acestor activitati

PLANIFICARE RESURSE UMANE, BUGETARE SI PROGNOZA

WizOne HR asigura un instrument puternic si flexibil pentru stabilirea obiectivelor, crearea de strategii si bugetare pentru gestionarea costurilor cu angajatii, a costurilor de compensare si a beneficiilor, la nivel individual, departamental sau global

Beneficiile WizOne HR

  • Sistem de pontaj electronic cu acuratețe 100%, fără introducere manuală de date, compatibil cu majoritatea sistemelor de control acces;
  • dosar electronic de personal securizat, cu stocarea datelor în cloud sau on-premise;
    Platformă business intelligence avansată pentru bugetare, creare de scenarii „what if” și analiză comparativă a bugetului de HR prognozat vs. cheltuieli efective;
  • Monitorizarea performanței angajaților atât în ce privește evaluările periodice, cât și cursurile la care aceștia sunt înscriși de companie;
  • Planificarea sesiunilor de recrutare prin analiza organigramei și coroborarea cu bugetul de HR prognozat;
  • Flux automat de transmitere și aprobare a cererilor angajaților;
  • Monitorizarea avansurilor și deconturilor prin definirea rolurilor de utilizator și prezentarea integrată a situației tuturor avansurilor acordate de companie angajaților;
  • Funcționalități Self-Service care le permit angajaților accesul la datele personale stocate în dosarul de personal și actualizarea acestora, fie printr-un browser web, fie prin intermediul unui terminal tip InfoKiosk.

Modulele WizOne HR

In acest modul sunt inregistrate si stocate dosarele electronice de personal. Pentru fiecare angajat se creeaza un fisier care contine:

  • Date generale: date unice de identificare, nume si prenume, data nasterii, sex, datele privind angajarea;
  • Date personale: numarul contractului individual de munca, date din cartea de identitate, studii, informatii bancare, informatii aditionale (punct de lucru, centru de cost, casa de sanatate);
  • Beneficii: tipul beneficiului (tichete de masa, tichete de vacanta, tichete cadou), perioada de valabilitate a beneficiului;
  • Echipamente: in functie de postul ocupat de angajat si domeniul de activitate al companiei, acesta va primi diferite echipamente, de exemplu laptop, telefon mobil, masina de serviciu, uniforma;
  • Medicina muncii si alte atestate sau certificari ce necesita reinnoire periodica;
  • Activitati: diverse notificari, cum ar fi cea transmisa catre departamentul IT pentru crearea unui utilizator Windows si cont de email;
  • Sanctiuni: tipul sanctiunii, data intrarii in vigoare, data expirarii, valoarea monetara (daca este cazul);
  • Studii: nivel studii, ultima institutie de invatamant absolvita, specializare, diploma.

In acelasi timp, modulul va genera alerte catre departamentul de HR in situatii cum ar fi:

  • Expirarea cartii de identitate;
  • Expirarea unui contract de munca pe perioada determinata;
  • Aniversarea a 18 ani pentru o persoana aflata in intretinerea angajatului;
  • Expirarea unui atestat sau a certificatului anual de medicina muncii

Acest modul permite angajatorilor sa structureze modul de inregistrare a pontajului in functie de specificul activitatii companiei.

Astfel, managerii au la dispozitie o aplicatie de pontaj electronic flexibila si performanta care le permite sa configureze programe de lucru in functie de:

  • contractele de munca (norma intreaga sau partiala, lucru in ture, inclusiv ore de noapte/ week-end);
  •  structura organizatorica, cu calcul automat al orelor pe diferite proiecte sau centre de cost;
  • modul de lucru specific companiei (organizare in departamente, puncte de lucru, sucursale etc.).

Modulul de cereri poate fi accesibil tuturor angajatilor, din orice nivel ierarhic, pentru a lansa diferite solicitari catre management sau departamentul resurse umane. Solicitarile pot include cereri de absenta (concediu de odihna, evenimente speciale) sau prezenta (work from home), modificari ale datelor personale (nume, adresa, stare civila, persoane in intretinere), cu atasarea de documente justificative scanate. Prin integrarea tuturor cererilor intr-un singur panou, managerii vor putea avea o imagine clara privind prezenta in cadrul departamentului, evitand situatiile in care toti angajatii de pe acelasi post sunt plecati in concediu simultan.

Angajatii vor avea de asemenea acces la toate informatiile de care au nevoie in acest sens:

  • zile de concediu cuvenite, efectuate si ramase;
  • superiorul ierarhic care va analiza cererea;
  • data pana la care va fi solutionata cererea.

Conceput pentru a avea o interfata cat mai prietenoasa cu utilizatorul, modulul InfoKiosk din cadrul WizOne HR le ofera angajatilor, in special celor din zonele de productie si depozite, fara acces la calculator,un mod simplu de a consulta diverse informatii (situatia zilelor de concediu de odihna, pontajul, date personale din dosarul electronic)

Acest modul creeaza o prezentare grafica, arborescenta, a structurii organizatorice a companiei. In cadrul acestei structuri sunt specificate:

  • atributiile fiecarui post
  • numarul total de angajati pe post
  • competentele asociate fiecarui post
  • beneficii
  • codul COR

Prin acest modul WizOne HR, managerii pot:

  • defini sesiunile de evaluare: descrierea evaluarii, perioada de desfasurare, evaluatori, angajatii supusi evaluarii per departament sau post ocupat;
  • crea formularele de evaluare: evaluarea competentelor specifice, intrebari generale, trasarea obiectivelor viitoare;
  • stabili criterii de performanta pentru fiecare post din organigrama;
  • stabili etapele evaluarii: autoevaluare, evaluarea efectuata de superiorul direct etc.

Modulul permite crearea unui mare numar de tipuri de formulare de evaluare, in functie de postul ocupat de angajat (de conducere, de executie) sau in functie de criteriile de performanta specifice fiecarui departament (vanzari, marketing).

Managementul resurselor umane realizat in WizOne HR include si urmarirea evolutiei profesionale si a certificarilor obtinute de angajati prin stabilirea unui nomenclator de cursuri (obligatorii si optionale) pentru fiecare post, asignarea angajatilor la diferite cursuri si monitorizarea modului in care acestia le urmeaza si a rezultatelor obtinute.

Toate sesiunile de instruire vor fi incluse in dosarul fiecarui angajat, alaturi de diplomele/ certificarile obtinute.

Prin acest modul se vor gestiona toate tipurile de avansuri si deconturi solicitate de angajati:

  • avans din salariu
  • avans pentru deplasari
  • decont pentru cheltuieli

Prin definirea rolurilor de utilizatori (utilizatori cu drept de introducere cerere, utilizatori cu drept de aprobare) se creeaza un control strict asupra acordarii avansurilor si se reduce semnificativ numarul si valoarea avansurilor acordate in mod nejustificat.

Acest modul permite conducerii sa aiba o imagine clara asupra tuturor avansurilor acordate, a datei la care acestea trebuie sa fie returnate, avand posibilitatea sa actioneze imediat ce un avans apare ca nereconciliat in contabilitatea companiei.

Acest modul le permite managerilor sa:

  • creeze bugetul pentru HR;
  • planifice numarul de angajati per organigrama/departament/functie/punct de lucru;
  • stabileasca bugetul per categorie de cheltuieli: salarii, bonificatii, taxe si impozite;
  • sa efectueze comparatii intre sumele bugetate, cele previzionate si cheltuielile efective de HR;
  • sa creeze scenarii „what if” privind bugetul de HR si oportunitatea adaugarii/reducerii de posturi in organigrama.

Bazate pe experiența de 20 de ani a Wizrom, noile HR Live Dashboards oferă acum și mai multă vizibilitate pentru echipa de management și extra eficiență pentru procesele HR. Toate dashboard-urile incluse în suită sunt inspirate de realitatea operațională a departamentelor de resurse umane și completează funcționalitățile WizOne HR și WizSalary cu răspunsuri detaliate la cele mai frecvente întrebări referitoare la procesele HR.

Astfel, cu HR Live Dashboards companiile au:

  • Acces în timp real la cei mai importanți indicatori HR
  • Interfețe interactive: perspective, rezultate cheie, tendințe, anomalii
  • Elemente specifice politicii tale HR încorporate by design

Mai mult, acestea:

  • Țin cont de specificul politicilor HR
  • Se configureză rapid, fără costuri de instalare
  • Sunt live într-o săptămână

Beneficiile utilizării dashboard-urilor sunt vizibile din ziua 1. În plus, efortul de consolidare și de prelucrare a datelor în Excel este minimizat sau chiar eliminat, iar indicatorii sunt calculați și recalculați automat fără operațiuni sau intervenții suplimentare.

HR Live Dashboards 1

Human Resources Management – este utilizata cu success de: