Contact

SISTEM ERP WIZROM: WizPro

Enterprise Resource Planning ERP

WizPro ERP este cel mai popular sistem ERP din România în rândul companiilor mari care trebuie să mențină sub control activitățile financiar-contabile, de gestiune, logistică, vânzări, productie, precum și gestiunea mijloacelor fixe. Aceasta aplicație ERP oferă integrare și automatizare pentru toate aceste elemente de bază din activitatea oricărei companii și adaugă în plus și funcțiile CRM pentru managementul relației cu clienții, management de proiect, fluidizarea activităților de mentenanță și service și planificare a producției.

Suita software propusă de Wizrom este o soluție ERP care permite lucrul de pe numeroase dispozitive: computer, laptop, telefon mobil și tabletă cu sistemele de operare Android și iOS. De asemenea, în funcție de preferințe, puteți opta pentru a descărca și instala aplicația pe dispozitiv sau accesa funcționalitățile în cloud.

Sistem WizPro ERP în numere

  • 7.000 de companii mari din toată lumea utilizează acest program ERP
  • 128.000 de persoane care lucrează zilnic cu soluții ERP preferă suita WizPro
  • 10.000 de utilizatori din România au înlocuit vechiul sistem ERP cu WizPro ERP
Solicita oferta Vezi parerea clientilor

6 motive pentru a alege un sistem ERP performant:



Module sistem ERP WIZPRO

1. Modul Financiar

Modul Financiar Modulul financiar al WizPro este un sistem complet si cuprinzator, avand la baza o tehnologie avansata, capabil sa opereze tranzactiile financiare zilnice intr-un mod rapid si eficient. El poate administra simultan datele financiare pentru mai multe companii si poate crea conexiuni intre acestea (rapoarte consolidate).

Sistemul ofera un spectru larg de rapoarte de bilant contabil, cont de profit si pierderi si balante de verificare, care pot fi generate fie dupa data tranzactiei, fie dupa data documentului.

Generatorul de rapoarte financiare asigura capacitatea de a proiecta si obtine situatii contabile personalizate, cu o varietate de structuri, criterii si metode de sortare determinate de utilizator.

2. Aprovizionare

Modulul pentru achizitii al WizPro se afla in legatura cu modulele pentru Gestiunea Stocurilor, Financiar. Aceasta legatura permite managerului de achizitii sa vizualizeze comenzile de vanzare si /sau de cererea de produse finite, care constituie baza procesului de achizitie. Ulterior in cadrul acestui proces, se va putea efectua inregistrarea receptiei materialelor in gestiune in baza comenzilor de cumparare (reducand astfel balanta de comenzi) si, in final, se va putea verifica daca acele cantitati prezentate detaliat in cuprinsul facturii vanzatorului corespund cantitatilor receptionate.
AprovizionareAprovizionare

3. Gestiune Stocuri

Gestiune Stocuri Modulul de gestiunea stocurilor permite exercitarea unui control strict si o urmarire detaliata a stocului la toate nivelurile. Modulul vine in sprijinul administrarii materiilor prime si al produselor finite; administrarii depozitelor si containerelor, atat in interiorul cat si in exteriorul companiei (inclusiv controlarea fluxului de materii prime, materiale si al produselor fabricate, la si de la subcontractor); precum si urmarirea integrala a stocurilor, de la momentul receptiei in depozit. Elementele de asigurare a calitatii includ inregistrari ale rezutatelor testelor de laborator, precum si o analiza complexa a stocurilor.

4. Vanzari

Vanzari Acest modul gestioneaza intregul proces de vanzari, de la inserarea unei cotatii de pret, la trimiterea si urmarirea unei oferte, pana la rapoarte complexe si previziuni de vanzari. Exista o legatura stransa intre modulul pentru Vanzari si modulele adiacente. Un agentde vanzari poate verifica disponibilitatea unui produs sau verifica stadiul unei comenzi. In plus, planificarea achizitiilor sunt executate pe baza comenzilor de vanzare.

5. Marketing si CRM

Marketing si CRM WizPro administreaza clienti potentiali in cursul etapei de marketing sau anterioare vanzarii. Aceasta inlatura necesitatea de a deschise conturi de clienti in modulul Financiar si pastreaza informatii despre clienti din afara pana cand relatia cu acestia inainteaza la etapa de vanzare (adica este inregistrata o comanda). Desi clientii potentiali si clientii obisnuiti sunt considerati entitati separate, datele despre acestia sunt administrate in aceeasi baza de clienti. Aceasta permite o intretinere facila si posibilitatea de a obtine informatii despre toti clientii.

6. Productie

Productie WizPro asigura diverse grade de control asupra productiei, dintre care puteti alege in functie de necesitatile activitatii specifice:
– Productie fara planificarea sistemului: Comenzile de productie se deschid manual iar eliberarea materiilor prime si a materialelor se va face pe baza cantitatilor prevazute in comenzile de productie si in structura produsului (reteta).
– MRP (planificarea necesarului de materiale): Comenzile de productie si planificarea sunt realizate automat, independent de capacitatea de productie.

Metodele de mai sus asigura controlarea stricta a activitatilor aflate in curs (inclusiv comenzile manuale de productie si reconditionare), permitandu-va sa urmariti diversele etape ale productiei. Mai mult, va permit ca, la planificarea productiei si a necesarului de materiale, sa luati in considerare productia in curs de executie.

7. Controlul Productiei

Modulul WizPro pentru controlul productiei ofera mijloacele de administrare a a intregului proces de productie: introducerea comenzilor de productie, eliberarea de materiale catre gestiune productie, raportarea operatiilor finalizate si mentinerea gestiunii in productie (in curs de executie).

Modulul poate fi utilizat in conexiune cu planificarea productiei si/sau planificarea necesarului de materiale (MRP), sau independent de acestea. Atunci cand este utilizat separat, comenzile de productie sunt emise manual. Totusi, pentru aceste comenzi de productie, administrarea materialelor estimate pot fi efectuata automat, iar eliberarea materialelor va tine cont de cele mai potrivite depozite si loturi de materiale pentru cazul respectiv. Mai mult, sistemul va afisa stocul disponibil al respectivului material dinntr-un anumit depozit si lot.

8. Control Calitate

WizPro permite gestionarea si documentarea pentru testarea bunurilor primite in inventar, testarea bunurilor produse/fabricate, mostre sau prelungirea datelor de expirare pentru produsele aflate in stoc.
Modulul de Asigurarea Calitatii permite definirea codurilor de defectiune, a metodelor de analiza utilizate, analizele intreprinse, impreuna cu rezultatele posibile (in valoare absoluta sau ca interval admisibil), precum si a starilor si magaziilor implicite de testare si esantionare a produselor.

9. Rapoarte OLAP

Rapoartele OLAP reprezinta un instrument puternic de analiza a datelor cheie, disponibil in WizPro pentru majoritatea modulelor instalate. Prin intermediul unor butoane usor accesibile din partea de sus a ecranului pot fi selectate perioada, modul de afisare a datelor, etc. Toate valorile subliniate cu albastru din rapoartele de tip OLAP va permit sa utilizati optiunea drill-down pentru analize de profunzime, putand merge – de exemplu – pana la nivelul unei facturi sau a articolelor de pe acea factura.
Tehnologia OLAP (on-line analytical processing) este ea insasi una performanta, si presupune pregatirea unui set de date intr-o structura specifica, grupata dupa anumite criterii prestabilite, care in final pot fi interogate dupa oricare dintre dimensiunile prestabilite, raportul desfasurandu-se de la nivelul general, total, pana la nivel de tranzactie din sistem care este inclusa in suma agregata afisata in raport.
Fiecare modul al sistemului beneficiaza de unul sau mai multe rapoarte OLAP incluse in acest modul optional specific, de raportare manageriala, astfel incat managementul companiei sa aiba la dispozitie un instrument de lucru usor de utilizat si care asigura o imagine completa asupra tuturor domeniilor de business.
Rapoarte OLAPRapoarte OLAP

10. Service si mentenanta

Service si mentenanta Modulul de Service si mentenanta din WizPro va ajuta in asigurarea unui service activ si eficient. In mod specific, acest modul va permite sa:
– Sa intretineti un catalog separat pentru articole cu numere de serie si sa specificati pentru articolele respective date legate de service (de exemplu, cost proportional, durata planificata, data urmatorului service)
– Sa tineti evidenta solicitarilor de service pentru intretinerea periodica si depanarea de articole (inseriate sau nu)
– Sa intretineti contracte de service
– Analiza calitatii serviciilor oferite clientilor.

11. Management de Proiect

Management de Proiect Modulul Managementul proiectelor ofera o abordare cuprinzatoare si detaliata a proiectelor. Il puteti folosi pentru a planifica un proiect, a calcula costurile planificate, a raporta manopera si materialele pe activitate din proiect, a calcula costurile reale, a inregistra plati, a elibera facturi, a obtine rapoarte si altele.

12. WMS

WMS Modulul WizPro WMS ofera functionalitati avansate pentru planificarea si monitorizarea tuturor aspectelor conexe administrarii depozitelor. Principalul avantaj al modulului WizPro WMS il reprezinta completa integrare cu celelalte module ale sistemului, toate datele fiind actualizate in timp real.
Modulul sustine cele trei operatiuni de baza, necesare in managementul depozitului – “picking”, relocare, depozitare. De asemenea, se pot planifica alte activitati curente, precum pregatirea livrarilor, retururi, transferuri intre depozite, reaprovizionare.
Pentru fiecare operatiune inregistrata in sistem, sunt deschise automat documentele specifice (Aviz de expeditie, Factura de vanzare, etc.)
Modulul WMS permite interfatarea cu sisteme de colectare automata a datelor (ADC – Automated Data Collection) si lucreaza cu dispozitive mobile si alte instrumente de culegere a informatiilor.
In sistem sunt integrate o multitudine de optiuni de analiza, inclusive generatoare de rapoarte care pot fi utilizate, de exemplu, pentru a compara datele planificate cu performantele realizate efectiv.

13. SCAN

WizPro Scan este o solutie integrata in WizPro care asigura o eficienta sporita in scanarea si atasarea documentelor in sistem, precum si regasirea lor rapida printr-o procedura securizata.
Prin intermediul platformei, ce poate fi accesata direct din ecranele relevante din WizPro (clienti, furnizori, facturi, comenzi, produse, etc.), se permite scanarea documentelor precum si a e-mail-urilor si fisierelor atasate. Scanarea se realizeaza in mod automat de la scanner sau din e-mail la forma de documente atasate din WizPro impreuna cu setarea automata a numelui si locatiei fisierului.
Implementarea Modulului WizPro Scan este rapida, instalarea si cursurile de pregatire desfasurandu-se pe parcursul unei singure zile si va oferi beneficii precum:
• Cresterea eficientei, permitand scanarea unui document in doar 5 secunde, inclusiv numele si locatia de pe serverul de fisiere;
• Accesarea rapida a documentelor scanate de catre toti utilizatorii WizPro, in conformitate cu drepturile atribuite;
• Un timp mai scurt de raspuns al sistemului, generand economii semnificative;
• O gestionare ordonata si eficienta a arhivei documentelor scanate.

WizPro Scan este parte din aplicatia WizPro, o solutie completa pentru managementul afacerii, putand fi instalat in orice mediu in care ruleaza WizPro, indiferent de modul in care este implementat.

14. SCM

SCM Modulul SCM al WizPro ofera utilizatorilor un set complet de instrumente care integreaza managementul lantului de aprovizionare in intreaga organizatie, permitand astfel reducerea costurilor totale asociate cu servicii si bunuri de aprovizionare. (supply goods).
Satisfaceti nevoile clientilor vostri prin eficientizarea proceselor organizatiei si prin reducerea orelor de livrare. De la achizitionare si gestionare de inventar la control al calitatii si productiei, totul se poate face in WizPro.

Beneficiile unui sistem ERP avansat:

Pentru activități de distribuție: un program ERP distribuție este ușor de utilizat pentru coordonarea activității departamentelor de vânzări, contabilitate și logistică prin acces comun la conturile clienților și operare de modificări în timp real.

Pentru companiile de producție: gestiune a stocurilor, automatizarea fluxurilor de lucru și corelarea activității de producție cu comenzile plasate de clienți în aceeași platformă de soft ERP producție.

Pentru industria serviciilor: departamentele de service, asistență clienți, vânzări și contabilitate pot verifica în orice moment situația conturilor clienților în interfața de sistem ERP servicii și pot recomanda servicii conexe relevante pentru fiecare client în parte.

PAREREA CLIENTILOR WIZROM

Contacteaza-ne

Aveti intrebari despre solutiile noastre software?

Va rugam contactati unul dintre reprezentantii nostri: +4 021 318 0100