Wizrom Software aduce in Romania prima solutie de B.I. cu functii de „social intelligence”

Wizrom Software a demarat peste 20 de proiecte pilot la clienti din toate domeniile cu noua solutie inovatoare de BI social, Necto, prima de acest fel care transfera fenomenul „social networking” in managementul organizatiilor.

Noua solutie de Business Intelligence de la Panorama, Necto, ofera utilizatorilor un nou mod de a lega informatiile de cei ce le emit, respectiv cei ce le supervizeaza. Necto da semnalul aparitiei unei noi generatii de solutii de BI colaborative ce permit companiilor care utilizeaza aceasta solutie sa exploateze puterea „social intelligence” pentru a dispune de informatii contextualizate si cu o mai mare relevanta.

„Acum avem prima soluţie de BI care aduce social media in business management si ofera o interactiune nemijlocita, in cadrul aplicatiei, cu toti ceilalti utilizatori. Este solutia cea mai adaptata unui stil de management inovator, care tine cont de nevoia de interactiune si colaborare tot mai mare pentru a atinge obiectivele fixate”, a declarat Adrian Bodomoiu, Managing Director, Wizrom Software.

Necto dispune de trei functii noi: social intelligence, automated intelligence (analize cauza-efect), respectiv self-service.

Social Intelligence este functia care permite interactiunea dintre utilizatori, in cadrul rapoartelor, intr-un mod similar cu cel din Facebook. Avand in vedere ca Panorama a dezvoltat tehnologia OLAP, vanduta in 1996 catre Microsoft, care a transformat-o in SQL Server Analisys Service, solutia BI Necto se conecteaza nativ cu produsele Microsoft: Exchange, sistemele de operare, suitele Office etc. Utilizatorii din cadrul unei organizatii pot atasa in analize (de vanzari, de exemplu) orice forma de media ce poate ajuta la intelegerea si relationarea mai usoara: fotografii, grafice, filme. De asemenea, permite cautarea asociativa de referinte pe Google, Facebook sau Twitter prin asocierea cu elemente din analiza.

„Imaginati-va un spot comercial, plus un raport de audienta TV, plus un fisier ppt cu rezultatele unui sondaj de opinie, atasate unui raport grafic de vanzari regionale care sa ajute managementul sa asocieze cresterea vanzarilor unui anumit produs de promovarea de marketing!” spune Adrian Bodomoiu, Managing Director, Wizrom Software. Mai mult, Necto permite „conversatia” pe marginea unui raport sau grafic, in acelasi mod in care se posteaza comentarii la o postare pe Facebook. Pe baza acestor functii sociale ale solutiei de BI, managementul poate analiza in timp real modul in care ecosistemul organizational colaboreaza pentru indeplinirea obiectivelor comune.

Automated intelligence este functia ce permite identificarea si clasificarea exceptiilor pe baza carora sunt create alertele de eveniment, Necto fiind prima solutie de BI care isi poate defini singura exceptiile, pe baza analizei datelor introduse. Algoritmii de cautare pot identifica orice anomalie in evolutia datelor, ceea ce conduce practic la generarea exceptiilor. Exceptiile constituie, de exemplu, scaderi bruste ale vanzarilor pe un anume segment sau intr-o anume regiune, sau cresteri ale acestora, aparitia de costuri neplanificate si multe altele. Cu ajutorul Necto, managementul nu numai ca identifica evenimentul, dar poate corela simptomele cu alte activitati ale companiei, vizibile in aplicatie, identificand astfel cauzele aparitiei exceptiei. Acestea sunt analizele cauza-efect.

Functia Self-service din Necto permite utilizatorilor sa acceseze informatiile de care au nevoie si sa creeze rapoartele necesare fara a fi necesara implicarea colegilor de la IT. Castigul pentru orice companie este dublu: departamentul IT se poate concentra pe chestiuni de IT, in timp ce utilizatorii sistemului isi pot genera analize si grafice in solutia de business intelligence. Uneltele de colaborare si automatizarea proceselor le permit utilizatorilor sa acorde o mai mare atentie analizei datelor, decat sortarii informaţiei – care este realizata automat.

Pentru mai multe detalii, vizitati wizrom.ro.

Despre Wizrom

Fondata in 1992, compania Wizrom Software este specializata in solutii software de gestiune a afacerilor pe verticalele de business vanzari engros si distributie, retail, productie, servicii, banci, asigurari, auto, furnizand totodata servicii profesionale pentru sisteme IT, consultanta si expertiza in domeniu pentru toate categoriile de afaceri.

Wizrom Software si-a consolidat in ultimii ani prezenta si vizibilitatea la nivel regional, prin activitatea filialelor din Republica Moldova si Bulgaria, demararea de proiecte cu clienti multinationali in Serbia si Ungaria, precum si crearea unei retele locale de parteneri certificati.

Wizrom Software are peste 3.200 de clienti activi si 29.000 de licente instalate.

Wizrom Software are peste 3.200 de clienti activi si 29.000 de licente instalate Wizrom Software are peste 3.200 de clienti activi si 29.000 de licente instalate, Wizrom Software are peste 3.200 de clienti activi si 29.000 de licente instalate.

Meniu