Munca de HR nu a fost niciodata usoara, insa cu cat au evoluat relatiile de munca intre angajati si angajatori, au evoluat si problemele de administrare resurse umane. Legislatia este in continua schimbare, iar angajatii in continua cautare a unui salt semnificativ in cariera. Pentru echipa HR, aceste doua aspecte inseamna multe documente de intocmit, atentie distributiva la toate dosarele de personal si multe informatii si cifre de procesat.
Aceasta este o imagine binecunoscuta, pentru multi profesionisti in resurse umane: biroul acoperit de teancuri de hartii care par sa nu scada oricat de eficient ar fi procesate. Insa pentru specialistii care au la dispozitie softul de HR WizOne si terminalul Info Kiosk, aceasta imagine este doar o amintire neplacuta.
Promisiunea echipei Wizrom Software: munca mai putina si mai eficienta pentru echipele de HR
Softul de administrare resurse umane HR si terminalul Info Kiosk pentru angajati sunt rezultatul a numeroase ore de analiza, dezvoltare si optimizare de catre specialistii de la Wizrom Software. Avand propriul nostru serviciu externalizat de administrare resurse umane si state de plata, cunoastem din proprie experienta ce inseamna munca de HR.
Asadar, am decis sa schimbam ceva in acest status quo: sa transformam munca de administrare resurse umane dintr-o serie de activitati repetitive si obositoare intr-o activitate care pune in valoare talentul specialistilor din acest domeniu.
Pentru a observa impactul acestor doua instrumente de lucru moderne – softul de HR WizOne si terminalul Info Kiosk – vom urmari, in paralel, munca a doua echipe de resurse umane. O echipa are la dispozitie cele doua solutii dezvoltate de Wizrom Software, cealalta lucreaza cu metode clasice de administrare resurse umane.
- Planificarea concediilor
A venit vara si angajatii din toate companiile se gandesc la zilele de odihna la mare, la munte sau descoperind orase noi. Insa echipele de HR trebuie sa planifice cu atentie perioadele de concediu, pentru a nu lasa un intreg departament fara niciun angajat prezent timp de o saptamana sau doua.
Echipa de HR care lucreaza cu metode clasice are o problema foarte mare. S-au strans sute de cereri de concediu, iar coordonarea si compararea perioadelor solicitate se face manual, intr-un fisier Excel. Acest fisier este modificat frecvent, dar aceste modificari nu sunt disponibile tuturor membrilor echipei HR in timp real. Astfel, este posibil sa se comita erori in aprobarea cererilor, ceea ce va conduce la dificultati in activitatea companiei.
Pentru echipa care lucreaza cu softul HR WizOne si cu terminalul Info Kiosk, lucrurile sunt complet diferite. Terminalul Info Kiosk, care arata ca un echipament ATM, dispune de ecran tactil, de imprimanta, scanner pentru documente si cititor de cod de bare la care fiecare angajat se poate autentifica prin cardul de acces si are toate functiile unui computer.
Astfel, angajatii isi creeaza si trimit personal cererea de concediu in format standard pe cale electronica. Ei pot verifica rapid cate zile libere au la dispozitie din perioada de concediu anual. De cealalta parte, echipa de HR poate monitoriza in timp real perioadele de concediu solicitate si identifica rapid suprapunerile.
In acest mod, prin reducerea muncii manuale si a timpului de asteptare, fiecare angajat va primi raspunsul la cerere in timp util pentru a reprograma perioada de concediu, daca este cazul.
- Este ziua achitarii salariilor
In compania care lucreaza fara instrumente de business moderne, agitatia incepe cu cateva zile inainte de aceasta data. Trebuie calculate si verificate pontajele pentru fiecare angajat. Trebuie consultat dosarul de personal pentru a vedea daca trebuie aplicate retineri din salariu. De asemenea, trebuie luate in calcul concediile medicale.
Iar dupa achitarea salariului, sigur vor veni cativa angajati nelamuriti cu privire la suma primita…
In cealalta companie, echipa de HR are la dispozitie modulul de inregistrare automata a pontajului din softul de HR WizOne. Aceste date sunt transmise prin interfatare cu softul de salarizare WizSalary. Astfel, toate salariile sunt achitate corect, fara nicio eroare.
Iar angajatii care au nelamuriri pot utiliza terminalul Info Kiosk, chiar daca nu au un calculator repartizat ca echipament de lucru. Terminalul este usor de utilizat, chiar de catre muncitorii din productie, care au o experienta minima in operarea computerului. Interfata prietenoasa cu utilizatorul, ecranul tactil sau tastatura metalica atasata ii ajuta sa acceseze rapid informatiile necesare: numarul de ore de pontaj, fluturasul de salariu in format electronic etc. In plus, cu ajutorul imprimantei incorporate, ei pot tipari orice document relevant.
- O zi de lucru obisnuita cu si fara softul de HR WizOne si terminalul Info Kiosk
Pentru compania care nu le utilizeaza, munca zilnica este la fel de dificila. Echipa de HR trebuie sa verifice daca se apropie data de expirare a vreunui document din dosarele de personal. Diferiti angajati intra in birou cu soliticitari si intrebari (cereri de avans din salariu, deconturi dupa deplasari in interes de serviciu, o adeverinta etc.)
Cu softul de HR WizOne, cealalta echipa de resurse umane are parte de o zi de lucru mult mai simpla. Softul le transmite alerte automate privind expirarea/reinnoirea documentelor. La randul lor, angajatii pot incarca direct documentele solicitate in format electronic in propriul dosar de personal.
Iar cu ajutorul terminalului Info Kiosk, fiecare angajat poate completa rapid diferite cereri si gasi raspunsuri la intrebari si nelamuriri uzuale. Mai mult, este informat despre parcursul cererii lansate (alocare catre un manager, procesare, aprobare/respingere) fara a fi nevoie sa ia legatura cu departamentul de resurse umane.
Echipa Wizrom Software va ofera toate solutiile de business de care aveti nevoie din prima zi de existenta a companiei dumneavoastra. Solicitati oferte personalizate la adresa de email sales@wizrom.ro sau la numarul de telefon +40 741 205 604.