SFATURI UTILE PENTRU ADMINISTRAREA PERSONALULUI CARE LUCREAZA DE ACASA

jobs malaysia beaute glow sdn bhd 1519805733 cp banner

Munca de la distanta, munca de acasa, telemunca…acesti termeni sunt vehiculati din ce in ce mai des in tara noastra. Ca manager, vreti sa fiti la curent cu evolutia tendintelor de pe piata muncii si, atunci cand acestea sunt in avantajul companiei dumneavoastra, sa le adoptati cat mai rapid. Tocmai de aceea credem ca este necesar sa discutam despre administrarea angajatilor care lucreaza de acasa.

Munca de la domiciliul angajatului – o alegere avantajoasa pentru multe companii

Un angajat care lucreaza de acasa aduce numeroase economii unei firme: de mobilier si echipamente de birotica, de consumabile, de utilitati (electricitate, telefonie, Internet etc.). Practic, toate costurile suplimentare asociate crearii unui mediu de lucru eficient dispar.

„Dar cum pot fi sigur ca un angajat care sta acasa lucreaza eficient, corect si la standardele profesionale si etice adecvate?”

Acesta este principalul obstacol in calea adoptarii telemuncii in toate domeniile aplicabile. Insa, in restul lumii exista deja o cultura solida a muncii de la distanta si, in consecinta, au fost dezvoltate numeroase softuri de business pentru normarea si urmarirea muncii la domiciliu, cum ar fi softul de resurse umane WizOne.

Echipa Wizrom Software va ofera cateva sfaturi practice in acest sens:

[accordion title=”1. Utilizati softul HR WizOne pentru pontarea angajatilor” is_open=”yes”]

Programul de resurse umane WizOne este unul dintre cele mai precise si eficiente instrumente de business pentru pontaj. Inregistrarea orelor de lucru efectiv al angajatilor se face cu usurinta, fara interventia operatorului si fara introducere manuala de date.

Astfel, nu veti avea dubii in legatura cu corectitudinea fiselor de pontaj ale angajatilor care lucreaza de la domiciliu. In plus, prin solutia software de resurse umane WizOne puteti monitoriza instruirea angajatilor (in cazul in care sunt necesare cursuri de specializare) si administra cu usurinta dosarul electronic de personal.[/accordion]

[accordion title=”2. Implementati roluri diferite pentru utilizatori in softurile de afaceri” is_open=”no”]

Siguranta datelor confidentiale ale companiei este o preocupare continua pentru orice manager. Cum puteti fi sigur ca angajatii care lucreaza de la domiciliu vor utiliza aceste date in mod responsabil si etic?

Pentru a limita orice fel de risc de scurgere de date (accidentala sau intentionata) creati roluri pentru utilizatori cu grad diferit de acces la informatii. Cea mai buna politica este cea de „need to know”, adica angajatii sa aiba acces strict la informatiile de care au nevoie in munca. In plus, pentru angajatii care lucreaza de acasa, puteti stabili ca un sef de echipa sa valideze modificarile operate de acestia in baza de date. [/accordion]

[accordion title=”3. Optati pentru lucrul in cloud” is_open=”no”]

Utilizarea instrumentelor de afaceri ca SaaS (software as a service) cu stocare in cloud le permite angajatilor accesul la documente, proceduri de lucru si instrumente de automatizare a activitatii fara a instala aceste softuri pe computerele sau tabletele personale.

Acest lucru este foarte important in cazul unor softuri sensibile, care stocheaza date personale, cum ar fi solutia software de HR WizOne. Angajatii dumneavoastra pot avea acces la modulul de Self Service din software pentru a-si administra dosarul de personal (incarcare/actualizare documente necesare) prin utilizarea numelui de utilizator si parolei in cloud.[/accordion]

[accordion title=”4. Stabiliti criterii de performanta masurabile” is_open=”no”]

Lipsa supravegherii directe poate duce la scaderea calitatii muncii si a productivitatii. Insa aceste neajunsuri se pot corecta prin stabilirea unor criterii de performanta masurabile si bine detaliate.

Angajatii care lucreaza de la domiciliu vor fi incurajati sa acceseze permanent fisa in care le sunt specificate criteriile de performanta ale postului in dosarul electronic de personal din software HR WizOne. In acelasi timp, va recomandam sa implementati un sistem de feedback si evaluare continua, pentru a preveni si rezolva din timp situatiile de neconformare la cerintele postului.[/accordion]

[accordion title=”5. Incurajati comunicarea directa prin toate mijloacele existente” is_open=”no”]
Angajatii care lucreaza de la domiciliu trebuie incurajati sa se simta in continuare parte din echipa. Colaborarea si comunicarea sunt acum mai usoare ca niciodata prin existenta telefoniei mobile, a Internetului mobil de mare viteza si a softurilor specializate pentru lucrul in echipa.

Cu cat este comunicarea mai deschisa si intensa, cu atat va creste gradul de responsabilizare a angajatilor care lucreaza de la domiciliu.[/accordion]

Wizrom Software va ofera softul de resurse umane WizOne si alte instrumente de afaceri eficiente si puternice pentru companii de succes!