Suportul tehnic dedicat, indispensabil unui program de salarizare

Traiam intr-o epoca in care schimbarile au loc rapid si cu multe efecte ce depasec domenii conexe. Tehnologia si piata muncii evolueaza interconectate puternic, iar randamentul economic tinde sa se calculeaze prin formule cu multi indicatori. Un program de salarizare are nevoie de update-uri prompte si de o echipa dedicata pentru suport tehnic.

Un software de salarizare fara mentenanta continua nu tine pasul cu schimbarile frecvente care apar atat in domeniul IT si mai ales cu cele din legislatie. Este foarte important ca intrumentul folosit in salarizare sa fie unul care indeplineste exigentele actuale si care garanteaza corectitudinea proceselor. Corectitudinea este si principalul motiv pentru care softurile de salarizare au inceptut sa fie folosite la scara larga. In relatiile de munca salarizarea fara eroare garanteza o anumita satisfactie a angajatului si un instrument prin care angajatorul eficientizeaza departamentul HR.

Daca mentenanta programului de salarizare este sustinuta de o echipa cu experienta, veche in domeniu si care stie sa recunoasca si sa rezolve erorile, atunci utilizatorul are un avantaj net.

Prin urmare programul de salarizare nu este suficient sa functioneaze bine in momentul achizitiei, ci trebuie sa fie sustinut de oameni care stiu sa il aduca la zi si sa-l conecteze cu exigentele domeniului.

In plus, softul de salarizare trebuie sa mentina o siguranta a informatiilor utilizatorilor sai. Emiterea rapida a documentelor si rapoartelor, contractelor de munca, actelor aditionale, detaliilor despre salariu, declaratiilor si a adeverintelor reprezinta servicii realizate de catre programele de salarizare stabile. Pentru utilizatorii unui asemenea program sunt importante informatiile complete despre angajatii companiei si o procesare rapida a datelor care ii ajuta sa castige timp in activitatea lor.

Mai mult, programul de salarizare trebuie sa permita importul corect al pontajului angajatilor in baza de date si completarea declaratiei 112. Departamentul de Resurse Umane lucreaza cu state de plata pentru avans, lichidare, concedii, fluturasi pe hartie securizata, are nevoie in cazuri limita de popriri pe salarii si de scenarii pentru calcularea salariului net sau brut al angajatilor pe care sa le rezolve direct intr-o solutie software. Insa, stabilitatea unei solutii software este sustinuta de un serviciu tehnic dedicat.

Alte elemente care sprijina activitatea HR sunt conexiunea cu Revisalul, alerte si notificari pe mail inainte de expirarea unor documente sau conturi de utilizator, importuri cu datele noilor angajati, dar si exporturi cu note contabile, documente solicitate de banci si alte institutii. Complexitatea acestor procese are nevoie sa fie verificata de un serviciu profesionist de help desk.

Wizrom Software va pune la dispozitie programul WizSalary, dar si alte solutii complexe pentru automatizarea business-ului dumneavoastra. Indrazniti sa contactati o echipa de profesionisti la adresele de email sales@wizrom.ro si office@wizrom.ro sau la numarul de telefon +40 742 035 496.