Wizrom intra pe segmentul de clienti utilizatori de Microsoft Dynamics cu prima solutie de Social Intelligence

Companiile care utilizeaza solutiile Microsoft Dynamics isi pot imbunatati capacitatea de analiza si predictie a afacerii cu ajutorul solutiei de Social Intelligence Necto, furnizata de Wizrom, unul din principalii furnizori de software si servicii din Romania.

Wizrom abordeaza un nou segment de clienti, utilizatorii solutiilor Microsoft Dynamics, cu ajutorul celei mai inovative solutii de business intelligence colaborativa, Necto, ce permite companiilor sa lucreze cu informatiile pe baza descoperirilor contextuale in bazele de date analizate.

„Necto este precum o retea sociala, pentru cei ce o utilizeaza. Odata instalata, utilizatorii o folosesc intuitiv, analizand contextual datele folosite impreuna cu persoanele care le pot influenta, în timp real, ceea ce constituie o premieră în domeniu”, a declarat Adrian Bodomoiu (foto), Managing Director Wizrom Software.

Soluţia de BI furnizata de Wizrom este perfect compatibila cu platforma Microsoft si le ofera utilizatorilor capacitatea de a lucra cu analize predictive si de a evidentia exceptiile astfel incat managerii sa identifice situatiile speciale. Avand in vedere ca Panorama a dezvoltat tehnologia OLAP, vanduta in 1996 catre Microsoft, care a transformat-o in SQL Server Analisys Service, solutia BI Necto se conecteaza nativ cu produsele Microsoft: SharePoint, SQL Server, sistemele de operare, suitele Office etc.

Solutia este disponibila cu set bogat de analize deja preconfigurate pe verticale de business, astfel incat poate fi conectata usor la bazele de date din suita Microsoft Dynamics, ceea ce scurteaza considerabil timpul de implementare, reducand implicit costurile unui astfel de proiect

Necto dispune de trei functii: social intelligence, automated intelligence (analize cauza-efect), respectiv self-service.

Social Intelligence este functia ce permite interactiunea dintre utilizatori, in cadrul rapoartelor, intr-un mod similar cu cel din Facebook. Utilizatorii din cadrul unei organizatii pot atasa in analize (de vanzari, de exemplu) orice forma de media ce poate ajuta la intelegerea si relationarea mai usoara: fotografii, grafice, filme. De asemenea, permite cautarea asociativa de referinte pe Bing, Facebook, LinkedIn sau Twitter prin asocierea cu elemente din analiza.

Automated intelligence este functia ce permite identificarea si clasificarea exceptiilor pe baza carora sunt create alertele de eveniment, Necto fiind prima solutie de BI care isi poate defini singura exceptiile, pe baza analizei cauza-efect, in funcţie de datele analizate. Exceptiile constituie, de exemplu, scaderi bruste ale vanzarilor pe un anume segment sau intr-o anume regiune, sau cresteri ale acestora, aparitia de costuri neplanificate, iar Necto sugereaza si cauzele care au generat aceste efecte.

Functia Self-service din Necto permite utilizatorilor sa acceseze informatiile de care au nevoie si sa isi creeze singuri analizele necesare. Uneltele de colaborare si automatizarea proceselor le permit utilizatorilor să acorde o mai mare atenţie analizei datelor, decat sortarii si filtrarii informatiei – care este realizata automat.