Inca de la inceputul activitatii noastre, misiunea Wizrom Software a fost si a ramas furnizarea de solutii software profesionale pentru afaceri si asistenta pentru implementarea acestora. Nu suntem doar furnizori pentru solutia software ERP WizPro ERP, softul de contabilitate WizCount sau softul de resurse umane WizOne – suntem partenerii dumneavoastra pe intregul proces de achizitie, implementare si utilizare. Dorim sa ne asiguram ca folositi solutia software la potentialul maxim si ca angajatii dumneavoastra sunt bine instruiti in utilizarea acesteia.
Asistenta online – cel mai simplu mod de a va rezolva problemele in utilizarea softurilor noastre
Solutia de asistenta online prin ticket este cea mai moderna optiune pentru suport tehnic utilizata de mari corporatii din intreaga lume. Wizrom Software va ofera acces la acest serviciu prin optiunea Acces clienti din site-ul nostru.
Am inceput anul 2019 cu cateva modificari importante ale platformei noastre de asistenta clienti, pe care le-am implementat in urma feedback-ului primit de la utilizatorii serviciului pe durata anului trecut. In acest mod speram ca toti clientii nostri, inclusiv cei fara experienta in domeniul IT, pot accesa usor serviciul si transmite un ticket pentru problema specifica pe care o au.
Un serviciu eficient sustinut de o echipa de profesionisti
In anul 2018, echipa de asistenta clienti a Wizrom Software a inchis cu succes toate solicitarile de service, inclusiv cele pentru situatii complexe. Aceasta realizare a fost posibila datorita procedurilor de lucru bine puse la punct, care aloca fiecare ticket unui consultant si asigura o comunicare bi-directionala permanenta intre consultant si client.
Cele 5 echipe specializate pe diferite solutii software sunt formate din profesionisti cu experienta in rezolvarea oricaror probleme legate de utilizarea si functionarea solutiilor software furnizate de Wizrom Software. Acest sistem de organizare a serviciului de asistenta online ne-a permis sa reducem timpul de raspuns pentru orice solicitare la 5 minute.
Cum functioneaza serviciul de asistenta online al Wizrom Software?
Asistenta online prin introducerea de solicitari de service este oferita pentru:
• Softul de contabilitate WizCount
• Solutia ERP software WizPro ERP
• Softul de salarizare WizSalary
• Softul de resurse umane WizOne
• Softul de vanzari WizRetal
• Softul de management transport RoadNet
• Softul WizTime
• Softul eCars21
• Softul de automatizare vanzari ASKI SFA
• Softul de management pentru depozite WMS
Dupa alegerea softului pentru care doreste sa introduca o solicitare de service, clientul este ghidat pas cu pas pentru completarea corecta a ticket-ului. Informatiile minim necesare pentru inregistrarea unui ticket sunt:
• Tipul produsului (solutie software)
• Scurta descriere a problemei
• Prioritatea solicitarii (informatiile pentru completarea solicitarii includ descrierea gradelor de prioritate).
Optional, clientul poate atasa documente, cum ar fi o captura de ecran, pentru a detalia problema.
Pentru problemele simple, timpul de raspuns poate fi chiar mai scurt de 5 minute – clientul primeste instructiunile pentru rezolvarea problemei in 2-3 minute.
In cazul unor probleme de functionare mai complexe, solicitantul are la dispozitie 3 zile lucratoare pentru a testa solutia oferita de specialistul Wizrom Software. In cazul in care solutia nu ofera rezultatele dorite, se vor aplica metode de escaladare, cum ar fi interventia unui specialist superior ierarhic consultantului.
Pe intreaga durata a procesarii unei solicitari de service, platforma de asistenta online transmite automat mesaje catre client si specialistul Wizrom, detaliind fiecare modificare aparuta in statusul solicitarii.
Optimizari aduse platformei de asistenta online in 2019
In urma feedback-urilor primite pe parcursul anului trecut de la clientii care au utilizat platforma de asistenta clienti a Wizrom Software, am implementat urmatoarele imbunatatiri ale serviciului:
• Un ghid pas cu pas care ii ajuta pe clienti sa completeze o solicitare de service corect si rapid;
• O zona ante-logare clienti care ofera informatii utile si importante de interes general (de exemplu, schimbari legislative, modificari aduse produselor/serviciilor Wizrom Software);
• Zona de FAQ in care clientii pot cauta informatii/rezolvari pentru situatii frecvent intalnite, explicatii privind realizarea de capturi de ecran si care sunt informatiile utile ce trebuie incluse in descrierea problemei;
• Sectiunea de actualizari unde clientii pot descarca patch-uri si actualizari ale solutiilor software.
Cum puteti beneficia de serviciul de asistenta online al Wizrom Software?
Acest serviciu de asistenta clienti este disponibil tuturor clientilor care au achizitionat o solutie software furnizata de Wizrom Software si au semnat un contract de menentenanta pentru aceasta. In mod normal, orice solutie software beneficiaza de o perioada de asistenta post-implementare. Insa pentru a beneficia de asistenta online profesionala in orice moment, este necesar sa optati si pentru serviciul de mentenanta pentru softul achizitionat.
Pentru a beneficia de o oferta de mentenanta software personalizata, contactati-ne la adresa de email sales@wizrom.ro si office@wizrom.ro sau la numarul de telefon +40 742 035 496.