Situaţia economică generală a pus o presiune deosebită pe modul de lucru al companiilor, forţându-le să acţioneze mult mai rapid şi mai eficient. Pe fondul acestei tendinţe, Wizrom Software a definitivat o nouă metodă de lucru prin care durata implementărilor va fi scurtată cu până la 10% începând din ianuarie, asigurându-le astfel noilor clienţi reduceri ale costurilor cu proiectele software.
„Am transformat Wizrom într-una din cele mai dinamice companii analizând cu atenţie reacţiile şi dorinţele clienţilor şi am ajuns la concluzia că viteza de reacţie a devenit un criteriu aproape tot atât de decisiv ca şi preţul şi calitatea soluţiilor noastre. O scurtare a perioadelor de implementare va aduce clienţilor beneficii considerabile”, a declarat Adrian Bodomoiu, Director General Wizrom Software, compania cu cel mai mare număr de clienţi ERP în România.
În cursul anului, numărul de contracte pe segmentul de manufacturing, unde companiile au ales WizPro, a crescut cu 60%. Pe de altă parte, compania va încheia anul cu o creştere de 67% pe segmentul retail şi distribuţie, după ce în prima jumătate de an creşterea a fost de 90%.
„Clienţii noştri obţin reduceri de costuri relevante folosind soluţii de optimizare a proceselor de aprovizionare, producţie, depozitare şi livrare, compensând astfel tendinţa negativă din consum, relevată şi în statisticile oficiale”, a completat Adrian Bodomoiu.
La rândul său, reflectând situaţia din economie, segmentul servicii s-a menţinut la acelaşi nivel ca în 2012, în timp ce piaţa auto a înregistrat un regres în ceea ce priveşte cererea de soluţii de business. Pe de altă parte, investiţiile în soluţii de business pentru sectoarele telecom, construcţii şi financiar-bancar au intrat într-o fază de îngheţ.
„Premizele pentru 2014 sunt însă mult mai bune decât cele de acum un an. Valoarea contractelor de implementare semnate în T4 şi pentru care vom începe şi derula implementările în cursul anului viitor s-a dublat faţă de ceea ce aveam când am început 2013”, a încheiat liderul Wizrom Software.