Competitia si presiunea contextului economic, care au redus disponibilitatea consumatorilor de a cheltui la fel ca in anii trecuti, au impus companiilor din domeniile retail si HoReCa sa adopte solutii de eficientizare a operatiunilor.
Astfel, numeroase companii din retail si HoReCa, cu peste 500 de POS-uri au implementat de la inceputul anului solutia WizRetail, special creata pentru a acoperi cerintele retailerilor cu un volum mare si flux rapid de vanzari.
„Vorbim de peste 500 de magazine si restaurante in care personalul utilizeaza WizRetail, un instrument esential pentru managerii din domeniu, in care viteza de reactie la cerintele clientilor si capacitatea de a-ti coordona demersul de vanzare cu disponibilul din stoc sunt cruciale. Parte a acestui succes o datoram retelei noastre de parteneri, la nivel national, retea aflata in continua expansiune si pentru care pregatim un program special de stimulare”, a declarat Adrian Bodomoiu, Managing Director, Wizrom Software.
WizRetail este solutia optima pentru restaurante, cafenele, baruri (permite transmiterea automata a comenzilor catre bucatarie, gestionarea retetarelor si administrarea promotiilor, inclusiv cele de tip „Happy hour”), depozite si magazine (oferind avantajul de a putea urmari in timp real disponibilitatea stocurilor si evolutia vanzarilor), lanturi comerciale (asigurand vizibilitatea vanzarilor multi-locatie).
Solutia propusa de Wizrom pentru retaileri si companiile din HoReCa permite automatizarea tuturor operatiunilor, de la receptia marfurilor si pana la vanzare, obtinerea de informatii corecte despre vanzari/ stocuri/ preturi in orice moment, fidelizarea clientilor prin promptitudine si oferirea de servicii de calitate si multe altele, precum controlul angajatilor.
Datorita ritmului alert al activitatilor pentru care este conceputa si functionalitatilor pe care le inglobeaza, solutia WizRetal poate fi utilizata in doar cateva zile de la achizitie, iar amortizarea investitiei este foarte rapida.