Competitivitatea in crestere ce caracterizeaza astazi retailul, precum si cererea tot mai variata a consumatorilor forteaza companiile din domeniu la eficientizarea fluxurilor de vanzari. Wizrom Software vine, prin parteneriatul incheiat de curand cu Microinvest (Bulgaria), in sprijinul companiilor din retail cu solutia WizRetail, creata pentru acest domeniu atat de dinamic.
„Vorbim de un domeniu in care viteza de reactie la cerintele clientilor si capacitatea de a-ti coordona demersul de vanzare cu disponibilul din stoc sunt cruciale. Solutia WizRetail se adreseaza companiilor a caror activitate este caracterizata printr-un volum mare si flux rapid de vanzare: depozite, magazine, supermarketuri, lanturi comerciale, restaurante, cafenele, baruri, etc. Solutia pe care o propunem acestui segment de piata se bazeaza pe experienta acumulata in 20 de ani de existenta si implementari pentru mai mult de 42.000 de utilizatori in intreaga lume”, a declarat Adrian Bodomoiu, Managing Director Wizrom Software.
WizRetail este solutia optima pentru restaurante, cafenele, baruri (permite transmiterea automata a comenzilor catre bucatarie, gestionarea retetarelor si administrarea promotiilor, inclusiv cele de tip „Happy hour”), depozite si magazine (oferind avantajul de a putea urmari in timp real disponibilitatea stocurilor si evolutia vanzarilor), lanturi comerciale (asigurand vizibilitatea vanzarilor multi-locatie).
„Portofoliul de clienti care atesta utilitatea si eficienta acestui sistem, precum si experienta pe care Wizrom Software o detine in localizarea si implementarea de solutii pe piata din Romania, ne fac increzatori in succesul acestui parteneriat. Suntem convinsi ca un numar mare de companii din domeniul retailului vor opta in cel mai scurt timp pentru aceasta solutie”, a precizat Viktor Pavlov, Director General Microinvest.
Wizrom Software se pozitioneaza astfel ca principal partener de dezvoltare pentru firmele din retailul romanesc, carora le furnizeaza o solutie software extrem de utila din punct de vedere al administrarii afacerii si adaptarii la nevoile consumatorului. WizRetail asigura cresterea eficientei si productivitatii, fidelizarea clientilor prin promptitudine si oferirea de servicii de calitate, precum si un control riguros al operatiunilor, preturilor si politicilor comerciale. Integrarea optimizata cu o gama variata de echipamente hardware specifice – touchscreen, terminale mobile, POS-uri, imprimante fiscale, case de marcat, dispozitive pentru plata cu card – reprezinta un alt avantaj al implementarii solutiei WizRetail.
Datorita ritmului alert al activitatilor pentru care este conceputa si functionalitatilor pe care le inglobeaza, solutia poate fi utilizata in doar cateva zile de la achizitie, iar amortizarea investitiei este una rapida.