Grupul Wizrom a angajat in primele doua luni ale anului un numar de 18 consultanti de business, marind cu 20% forta de implementare de solutii software. Consultantii reprezinta aproape doua treimi din cei 160 de angajati ai grupului, format din Wizrom Software – compania cu cel mai mare numar de clienti ERP in Romania, WizSalary – liderul solutiilor de salarizare si HR, precum si companiile subsidiare din Republica Moldova si Bulgaria.
„Wizrom are o foarte buna reputatie ca angajator, de unde si usurinta cu care ne-am extins echipa”, a declarat Adrian Bodomoiu, Director General Wizrom, compania cu cel mai mare numar de clienti ERP in Romania.
Wizrom ofera un pachet motivant angajatilor sai, in special la nivel aspirational. Consultantii de business sunt implicati in derularea proiectelor direct la client si au posibilitatea de a se dezvolta intr-o cariera care sa le aduca pe termen mediu satisfactii profesionale si castiguri conform rezultatelor.
„Prima constatare este ca procesul de recrutare a fost mult mai complex si mai lung decat in anii trecuti, din mai multe motive. In primul rand, influentati de anunturi de locuri de munca de la marile companii multinationale, candidatii au revenit la cereri salariale nerealiste in raport cu nivelul lor actual de cunostinte si competente. In al doilea rand, Wizrom ofera locuri de munca pentru care profilul candidatului ideal trebuie sa contina trasaturi precum initiativa, imaginatie, creativitate si capacitate de inovare„, a explicat Adrian Bodomoiu.
O constatare importanta a echipei de recrutare de la Wizrom a fost ca mare parte din tanara generatie are pretentii mari dar un nivel redus al cunostintelor si experientelor, iar dorinta de a avea o cariera este aproape de zero, prioritatea fiind aceea de a-si asigura o sursa de venit pentru timpul liber.
„Totusi, am identificat si angajat tineri in care am regasit spiritul anilor ’90, cand noi, cei ce conducem acum compania, eram la inceput si debordam de entuziasm. E o placere sa le oferim tot suportul necesar dezvoltarii profesionale„, povesteste Adrian Bodomoiu.
Astfel, compania investeste zeci de mii de euro anual in pregatirea tinerilor angajati care iau, de multe ori, contact cu tehnologii si concepte de business cu care nu s-au intalnit in timpul studiilor universitare.