Wizrom Software vrea sa-si creasca cu 30% forta de vanzari

Furnizorul de solutii software Wizrom anunta ca isi va creste cu 30% forta de vanzari in prima parte a anului pentru a putea raspunde corespunzator tuturor oportunitatilor oferite de piata.

"Ne-am planificat o crestere a vanzarilor pe Business Intelligence si pe mai multe verticale de business, ceea ce ar urma sa ne aduca cu 20% mai multi clienti in 2012. Avem o cerere mare de livrare de proiecte de implementare si trebuie sa adresam clientii care doresc sa semneze cu noi", a declarat Adrian Bodomoiu (foto), Managing Director Wizrom Software.

Procesul de recrutare pentru pozitiile de manager de vanzari in domeniul software si servicii dureaza in medie trei luni de zile si implica utilizarea tuturor canalelor de stringere de informatii: recomandari, agentii de recrutare, postarea de anunturi online, etc. LinkedIn este una din sursele de referinte pentru recrutorii de la Wizrom, alaturi de orice alt canal de comunicare si prezentare din social media.

Wizrom isi atrage viitorii angajati in domeniul vanzarilor cu bonusuri pentru atingerea si depasirea obiectivelor cu pana la 40% mai mari, in medie, decat in 2008, de exemplu, inainte de schimbarea contextului economic.

"Salariile de baza au ramas aceleasi, insa bonusarea este mult mai buna pentru ca miza este mai mare si asteptarile sunt sporite. Pe de alta parte, si profilul jobului s-a schimbat foarte mult si implica un efort individual mult mai mare", a explicat Adrian Bodomoiu. Criteriile de baza in selectarea candidatilor pentru un loc in echipa de vanzari a Wizrom Software sunt experienta, cunoasterea principiilor de business, capacitatea de a relationa si intelege necesitatile clientilor, aptitudini de negociator.